preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored sati
Raspored zvona

Vijesti

Kutija školskih alata

"Kutija školskih alata" sadrži niz materijala namijenjenih (prvenstveno) srednjoškolcima te obuhvaća teme vezane uz postavljanje ciljeva i održavanje motivacije za učenje, upravljanje vremenom, izradu plana učenja i povećanje koncentracije tijekom rada. 


Sadržaji su međusobno povezani i/ili se dijelom preklapaju, ali čine jednu cjelinu te učenici mogu izabrati za sebe ono što im je u trenutnim okolnostima nastave na daljinu potrebno ili što smatraju korisnim. Također, imaju i priliku unaprijediti i ojačati svoje vještine učenja i samoregulacije (upravo smo te vještine nazvali "alatima"). Pripremljeni sadržaji u značajnoj mjeri koreliraju s domenama međupredmetne teme "Učiti kako učiti".

"Kutija školskih alata" obuhvaća sljedeće materijale (u vidu grafički organiziranog teksta i/ili video zapisa):

"Kako MUDRO postaviti ciljeve?"
"Kako se MOTIVIRATI za učenje?"
"Kako povećati koncentraciju kod djece? - Savjeti za roditelje djece nižih razreda osnovne škole, ali korisno i za djecu predškolske dobi"
"O koncentraciji i kako ju povećati prije ili za vrijeme učenja?"
"Kako možemo "izvježbati" koncentraciju?"
"Kako napraviti dobar PLAN učenja?"
"Kako unaprijediti vještinu UPRAVLJANJA VREMENOM?"

 

Odgojno savjetovalište

Centar za rehabilitaciju

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Sveučilište u Zagrebu


Izvor: Sanja Radić Bursač

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Iva Ipšin   datum: 8. 4. 2020.




Ponude izleta

Finan. izvješća i dok.

Za maturante

Korisni linkovi
Za učenike i profesore


carnet
CARNET
01.06.2020. 09:36
Nabava ploča za vidljivost
Broj objave u EOJN:  2020/S 0F2-0020600 The post Nabava ploča za vidljivost appeared first on CARNET .

01.06.2020. 08:00
Nabava opreme za školske djelatnike - faza 2 u sklopu II. faze programa e-Škole
Broj objave u EOJN:  2020/S 0F2-0020337 The post Nabava opreme za školske djelatnike - faza 2 u sklopu II. faze programa e-Škole appeared first on CARNET .





preskoči na navigaciju