preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Raspored sati
Raspored zvona

Vijesti

TERENSKA NASTAVA UČENIKA USMJERENJA NAFTNO-RUDARSKI TEHNIČAR

12.12.2014. godine organizirana je terenska nastava u Zagrebu za učenike prvog i drugog razreda usmjerenja naftno-rudarski tehničar. Učenici su posjetili Tehnički muzej i Hrvatski prirodoslovni muzej. 


U Tehničkom muzeju najdulje su se zadržali na odjelu Rudarstva, geologije i nafte, te demonstracijskom kabinetu izuma Nikole Tesle.

U Hrvatskom prirodoslovnom muzeju na Gornjem gradu posjetili su Minerološko-petrografski odjel sa tri izložbene cjeline: Od zbirke do muzeja, Carstvo minerala i Stjenoviti planet Zemlja, te Zoološki odjel sa preko 60 zbirki i oko 2 milijuna muzejskih predmeta.

Posjet smo također iskoristili i kako bi se učenici, koji dolaze iz raznih krajeva Republike Hrvatske, upoznali sa znamenitostima metropole (Trg bana Josipa Jelačića, Kaptol, Dolac, Kamenita vrata, Markov trg, Banski dvori, Sabor, Crkva sv. Marka, Uspinjača) i uživali u adventskom ugođaju Zagreba. 

Romana Lešković, prof.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Iva Ipšin   datum: 5. 2. 2015.




Ponude izleta

Finan. izvješća i dok.

Za maturante
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Korisni linkovi
Za učenike i profesore


carnet
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
15.11.2018. 15:35
CUC 2018: Mreža ideja – sve što trebate znati o novim tehnologijama i digitalnom društvu
Znate li kojih je sedam načina da propadnete kao WiFi stručnjak? Jesu li roboti već u našim školama? Što kad aplikacije koje koristimo više nisu besplatne? Kako potrošiti 10.160.430.000,00 kuna? Kako napisati STEM priču? Kako isprintati molekulu DNA na 3D printeru?

14.11.2018. 11:22
Započela provedba pilot projekta CRISS u osnovnim i srednjim školama Hrvatske
U rujnu 2018. godine započela je provedba onsite pilot projekta CRISS koji se odvija u okviru programa Europske unije za istraživanja i inovacije OBZOR 2020 i ima za svrhu razvoj i pilot implementaciju digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certifikaciju digitalnih kompetencija učenika. 





preskoči na navigaciju